ANUNȚ PRIVIND DEMARAREA PROIECTULUI
“RESTART – O nouă șansă pentru șomeri și persoane inactive”
POCU/1080/3/16/157575
Federația Patronatelor Întreprinderilor de la Mici la Mari – FPIMM (Lider), în parteneriat cu Asociația Asistenților Sociali Profesioniști PROSOCIAL (Partener 1) și A&C PROIECTE SI CONSULTANȚĂ MANAGERIALA S.R.L. (Partener 2) anunță lansarea proiectului „RESTART – O nouă șansă pentru șomeri și persoane inactive”, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, începând cu data de 03.01.2023.
Contractul de finanțare nr. POCU/1080/3/16/157575 pentru proiectul „RESTART – O nouă șansă pentru șomeri și persoane inactive”, cod SMIS 157575 a fost semnat în data de 29.12.2022. Proiectul este co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa Prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți.
Obiectivul general al proiectului este promovarea unei ocupări sustenabile și de calitate a minim 201 șomeri și persoane inactive, cu accent pe șomerii de lungă durată, lucrătorii vârstnici (55-64 ani), persoanelor cu dizabilități, persoanelor cu nivel redus de educație, din regiunea SV Oltenia și Nord-Vest, sprijinirea mobilității acestora prin acțiuni complexe de consiliere și mediere a muncii, formare, evaluare de competențe.
Obiectivele specifice ale proiectului constau în:
OS1. Creșterea numărului de persoane care vor beneficia de sprijin în cadrul proiectelor finantațe prin POCU prin identificarea și înscrierea a 201 persoane în grupul țintă al proiectului.
OS2. Facilitatea integrării pe piața muncii a 201 persoane din regiunile S-V Oltenia și Nord- Vest prin furnizarea de servicii specializate pentru stimularea ocupării, din care 93 își vor găsi un loc de muncă/ocupa pe cont propriu.
OS3.Imbunătățirea nivelului de competențe a 168 de șomeri și persoane inactive cu domici- liul în regiunile SV Oltenia și Nord-Vest, prin participarea la programe de calificare nivel 2 (360 ore).
OS4. Recunoașterea competențelor aferente cerințelor locurilor de muncă a 33 de șomeri și persoane inactive cu domiciliul în regiunile SV Oltenia și Nord-Vest, prin intermediul programelor de evaluare a competențelor obținute pe alte căi decât cele formale.
Grupul țintă al proiectului este reprezentat de 201 șomeri și persoane inactive, cu accent pe șomerii de lungă durată, lucrătorii vârstnici (55-64 ani), persoane cu dizabilități și persoane cu nivel redus de educație.
Rezultate așteptate ale proiectului:
A1.1. Selectarea și menținerea grupului țintă care va participa la activitățile proiectului:
-minim 201 persoane selectate în grupul țintă
-metodologie de selecție a grupului țintă elaborată A2.1. Servicii de informare și consiliere profesională:
- minim 201 persoane informate și consiliate
- metodologie de informare și consiliere profesională elaborată
A2.2. Servicii de mediere a muncii:
- 201 persoane mediate în muncă
- metodologie de mediere a muncii elaborată.
-93 de persoane care și-au găsit loc de muncă/ocupate de cont propriu
A3.1. Organizarea și derularea de programe de formare profesională a adulților:
-programe de calificare nivel 2 organizate pentru 168 persoane
-168 persoane calificate
-metodologie de formare elaborată
-10 seminarii teme secundare și orizontale organizate
A4.1. Evaluarea și certificarea competențelor profesionale:
-33 persoane beneficiare ale unui program de evaluare și certificare a competențelor profesionale
Valoarea totală a proiectului (lei): 3.187.775,54 lei, din care valoarea cofinanțării UE (lei): 2.664.224,54 lei, valoarea nerambursabilă din bugetul național 470.157,33 lei și valoarea cofinanțării beneficiarului 53.393,35 lei.
Durata proiectului: 12 de luni, respectiv 3 Ianuarie 2023 – 31 decembrie 2023.
Date de contact: Federația Patronatelor Întreprinderilor de la Mici la Mari (FPIMM) Craiova, Str.Opanez, nr.32, bl.F15, spatiul B, județ Dolj, e-mail: fpimm136084@yahoo.com, immcv@sme.ro, telefon 0729823747, fax 0351416041.
“Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020”
Recent Comments